Logo jako brama do sukcesu cz. I

Załóżmy, że Twoja firma boryka się z konkretnym problemem.

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, co może być tego przyczyną?

Otóż powodów może być wiele. Jednak z moich obserwacji wynika, iż bardzo często jednym z nich jest niewłaściwie zaprojektowane logo.

Niby taki drobny szczegół, a jakże ważny. Na tyle ważny, że albo doprowadzi Twoją firmę do upadku albo wzniesie ją na wyżyny.

Aby to zrozumieć, należy najpierw sobie uzmysłowić, iż wszystko, każdy kolor i kształt posiada własną energię. We wszechświecie istnieje uniwersalna energia, zwana chi, która przenika wszystko i którą możemy sterować. Tak jak każdą rzecz możemy opisać w kategoriach yin i yang, tak i w kwestii koloru i kształtu możemy zrobić dokładnie tak samo.

Filozofia chińska zakłada, że każdy w momencie urodzenia, w zależności od otoczenia, w jakim przyszedł na świat, nabywa indywidualną wibrację kolorystyczną. I ta wibracja ma wpływ na danego człowieka przez całe jego życie. Dodam, iż nie tylko na niego samego, ale również na innych ludzi, ich odczuwanie i samopoczucie, a także odbiór Twojej osoby w taki, czy inny sposób.

Wszystko, co powstaje na Ziemi, otrzymuje swoje indywidualne znamiona wibracyjne, kodowane przez miejsce i czas narodzin, charakteryzujące się indywidualnością w przyswajaniu odbioru emanacji z otoczenia w dalszym życiu.

To samo ma się do Twojego logo.

Dzień założenia działalności gospodarczej jest dniem narodzin Twojej firmy. Ona także w tym dniu nabywa właściwą tylko dla siebie wibrację kolorystyczną. Dlatego też logo powinno być do niej dopasowane wibracyjnie, bo tylko wtedy będzie miało na nią harmonijny wpływ i doprowadzi Cię do zamierzonego celu.

Zatem zanim oddasz swoje „dziecko” w ręce grafika, nawet tego najlepszego i najbardziej doświadczonego, sprawdź Kompas Ki swojej firmy, a następnie porównaj go ze swoim. Na tej podstawie możesz określić, jakie kolory będą dla Was wspierające, a z których powinieneś zrezygnować.

To samo tyczy się zastosowania kolorów przy tworzeniu strony internetowej czy jakiejkolwiek innej identyfikacji wizualnej firmy.

Zwróć też szczególną uwagę na to, czy kształt Twojego logo jest właściwy, czy nie godzą w niego żadne ostre kanty, strzały itp., czy nie zamykasz czasem przepływu energii, co z pewnością przełoży się na przepływ energii w samej firmie, a tym samym objawi się w postaci zmniejszenia sprzedaży i obniżeniu zysków.

Pamiętaj też o tym, że jeśli nie jesteś w stanie stworzyć swojego logo sam i jesteś zmuszony polecić jego zaprojektowanie fachowcowi, to niech ono ma chociaż maleńką namiastkę Twojej energii, chociażby w postaci kropki na „i”.

A jeśli potrzebowałbyś pomocy w kwestii dopasowania logo do Ciebie i Twojej firmy opierając się na Kompasie Ki, to chętnie pomogę.

Jeśli chcesz sprawdzić, jaką jesteś wibracją w Kompasie i jakie kolory będą wspierające dla Twojego logo, możesz TUTAJ zamówić Kompas w Pigułce, wpisując w formularzu, zamiast swojej daty urodzenia, datę założenia swojej działalności. Wtedy będzie to Kompas dostosowany do Twojej firmy.

JEŚLI POWYŻSZY TEKST CIĘ ZAINTERESOWAŁ, ZOSTAW SWÓJ KOMENTARZ.

MOŻE MASZ PODOBNY PROBLEM I MOŻEMY GO WSPÓLNIE ROZWIĄZAĆ.

JEŻELI CHCIAŁ(A)BYŚ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT ROZWIĄZAŃ RÓŻNYCH PROBLEMÓW, SUBSKRYBUJ MOJEGO BLOGA.

OTRZYMASZ WTEDY WPISY BEZPOŚREDNIO NA TWOJEGO E-MAILA.

Start the conversation

Let's start a personal, meaningful conversation.

Example: Practical philosopher, therapist and writer.

Link copied to your clipboard